צמיגי פירלי

פירלי וטריומף גאות להציג גרסה חדשנית לאופנוע הקלאסי Street Twin

טריומף, יצרנית הרכב הבריטית הוותיקה שנוסדה ב-1885, ופירלי, חברה איטלקית ותיקה אף יותר (פועלת מאז 1872!) ואשר מוכרת בזכות הצמיגים החדשניים והאיכותיים, מקיימות שיתוף פעולה מעצים מזה שנים רבות. בתחילת 2016, בתערוכת אופנועים חשובה שנערכת מדי שנה באיטליה, נחשף אחד התוצרים היותר מרשימים של הקשר בין החברות: דגמים חדשים בסדרת ה-Bonneville. מדובר בסדרת אופנועים קלאסית שהחלה לנוע בכבישים מאז שנות ה-50 של המאה הקודמת, ב-1984 הופסק ייצורה ובשנים האחרונות בונוויל חזרה – ובגדול. גולת הכותרת של סדרת ה-Bonneville החדשה ושל הרומן המלבלב בין פירלי לבין טריומף היא אופנוע ייחודי, אפילו חד פעמי במובן מסוים, גרסה חדשנית לאופנוע אשר נבנה בהתאמה אישית. הדגם שמעורר התרגשות רבה בעולם האופנועים מבוסס על הסטריט טווין (Street Twin) – אופנוע קלאסי אחר של טריומף, שמייצרת אופנועים מזה למעלה מ-100 שנה (מאז 1902 ליתר דיוק).

שילוב מוצלח בין וינטג' לחדשנות

ה-Street Twin החדש מציג את אותו מבנה ואת אותה חזות חיצונית של הטריומף בונוויל 1977 – עם כמה תוספות מתבקשות. אחת מהן היא באופן טבעי הסמל הכל כך מוכר של פירלי, "התג והכוכב" (או, כפי שאומרים באיטלקית שתמיד נשמעת מלהיבה יותר, "סקודטו א סטלה" – Scudetto e Stella), שמתבלט מייד לעין בזכות מיקומו על הפגוש הקדמי.

המאפיין העיקרי של הסטריט טווין הוא האישיות המובהקת שלו – הוא באמת לא דומה לשום אופנוע אחר שאתם מכירים. הוא כיפי, מרגש, אפילו הפסקול שמפיק המנוע שלו ייחודי והשילוב בין העיצוב הווינטג'י לבין החדשנות הטכנולוגית מייצר חווית רכיבה מלהיבה במיוחד.

לאופנוע קלאסי מגיעים צמיגים קלאסיים

הסטריט טווין החדש מגיע עם צמיגים מסדרת Phantom Sportscomp של פירלי. סדרת צמיגים זו מוכרת בזכות האיכות הגבוהה במיוחד והיא מותאמת במיוחד לאופנועים ספורטיביים הנעים בכבישים סלולים. מאפיין נוסף של הספורטסקומפ הוא לוק וינטג'י מרהיב עין, שבאופן טבעי משתלב היטב בחזות הכללית הקלאסית של הסטריט טווין.

בדומה לוותק המרשים של אופנועי הבונוויל, גם לצמיגי הפנטום של פירלי רזומה שאין הרבה צמיגים אחרים לאופנועים שיכולים להתהדר בו, שכן הם נעים בכבישים ומשרתים אופנוענים ברחבי העולם מזה כ-40 שנה, מאז הוצגו לראשונה ב-1977 וחוללו מהפכה בתחום הצמיגים לאופנועים.

עד מהרה הפכו הפנטומים לבחירה המועדפת במירוצי אופנועים יוקרתיים שונים ברחבי העולם, יצרני אופנועים רבים בחרו בהם כדי להשביח את הדגמים שייצרו ולהעניק ללקוחותיהם חווית רכיבה מהנה במיוחד – וה- Phantom הפכה לסדרת הדגל של פירלי ולאחד מהיסודות האיתנים של ההצלחה שלה.

אין פלא שפירלי (שאגב מוכרת גם בזכות לוחות השנה שהיא מוציאה מדי שנה, כשזה של 2016 הציג לוק שונה לחלוטין) הקפידה להמשיך ולהשקיע בצמיגים אלה כדי לשכלל אותם עוד ועוד. בדגמי ה-Sportscomp ההשקעה המתמשכת בחדשנות באה לידי ביטוי בין השאר ביכולת להגיע למהירות מקסימאלית של לא פחות מ-240 קמ"ש (!). יתרונות חשובים אחרים של צמיגים אלה הם היגוי מעולה ואחיזת כביש מושלמת גם בזמן בלימות או האצות, כשאפילו בלימות פתע חדות במיוחד לא מערערות את האחיזה.

בנוסף, כיאה לחברה איטלקית שאמונה על אסתטיקה עילאית, השקיעה פירלי גם בחזות החיצונית של צמיגי ה- Phantom Sportscomp ומאז 2005 הם נהנים ממראה שובה לב במיוחד.

אופנועים נוספים בסדרת הבונוויל שזכו לתשומת לב מיוחדת מהמהנדסים של פירלי, שעבדו בשיתוף פעולה הדוק עם אנשי המקצוע של טריומף, הם הבונוויל T120 והבונוויל T120 Black – שני הדגמים האלה מאובזרים בצמיגי 100/90 חדישים שהותאמו באופן ספציפי אליהם.

5/5 - (5 votes)