פנצ'ריה מובילה בישראל

צמיגים תקינים הם מרכיב קריטי בכל רכב, מכל סוג שהוא. גם כשמדובר על משאית שעוברת מאות קילומטרים בכל יום וגם כשזוהי מכונית שהשימוש בה מצומצם, צמיג שאינו תקין לחלוטין עלול לגרום לאובדן שליטה על הרכב ולפגיעה חמורה. בהתאם פנצ'ריה בפתח תקווה היא מקום חשוב מאוד – ורצוי לבחור נכון את המקום שבו רוכשים צמיגים חדשים או מטפלים באלה הקיימים.

מגוון רחב של צמיגים מהדגמים המתקדמים ביותר

פתח תקווה הוקמה כמושבה באזור נידח, אי שם בקצה הירקון. לאחר קום המדינה היא סיפחה אליה שכונות וקרקעות, ובהדרגה הפכה לעיר גדולה עם יותר מרבע מיליון תושבים. בהתאם כשמחפשים פנצ'ריה פתח תקווה מציעה שלל אפשרויות – והפרמטר הראשון לבחירה מבין כל בתי העסק בתחום הוא מגוון הצמיגים ועוד יותר מכך איכות הדגמים הנמכרים במקום.

פנצ'ריה בפתח תקווה שמשווקת את הדגמים המתקדמים של החברות המובילות בעולם הצמיגים – קונטיננטל, מישלין, גודייר, ברידג'סטון, דנלופ ועוד – היא פנצ'ריה שאפשר לסמוך עליה. המגוון מבטיח התאמה מלאה לרכב הספציפי שלכם, ומציאת צמיגים מתאימים בלי צורך לחכות. ההקפדה על מכירת צמיגים שעברו בקרת איכות מחמירה ונשענים על ההשקעה העצומה של החברות הנ"ל במחקר ופיתוח מבטיחה מקסימום תועלת למקסימום זמן מכל צמיג.

עוד פרמטר רלוונטי הוא ה"טריות" של הסחורה. אמנם צמיגים הם לא עגבניות, אבל כל צמיג מתחיל להתבלות במידה מסוימת כבר מרגע הירידה מפס הייצור – ולכן חשוב לרכוש צמיגים שתאריך הייצור שלהם מאוחר ככל האפשר.

פנצ'ריה בפתח תקווה עם ציוד משוכלל

דגש נוסף עבור פנצ'ריה בפתח תקווה הוא איכות הציוד שיש בה. כדאי לזכור שבפנצ'ריות ניתנים שירותים שונים ולא רק תיקון פנצ'רים. בין השאר מגיעים כלי רכב לפנצ'ריה כדי לבצע איזון גלגלים, כדי להתקין חיישני אוויר ולמטרות נוספות.

ציוד משוכלל מבטיח שירות ברמה גבוהה, ובהתאם ראש שקט בכל נסיעה. דוגמה טובה לכך היא מכשיר שנקרא VT56 – מכשיר זה בוחן תקינות מערכות TPMS (מערכות להתרעה כשיש ירידה פתאומית בלחץ אוויר בצמיג). פעולה נוספת של מכשיר משוכלל זה, של חברת ATEQ, היא כיול מחודש למערכות הנ"ל.

ניסיון

כשמחפשים פנצ'ריה פתח תקווה מתגלה כאמור כעיר שמקנה חופש בחירה נרחב. עוד פרמטר שחשוב לוודא הוא הניסיון. צמיגי זוארץ פועלת בתחום כבר יותר מ-30 שנים, ובהתאם אמונה על מתן כל השירותים הרלוונטיים בשיא המקצועיות ותוך מציאת הפתרון האופטימלי לכל צורך – תיקון פנצ'רים, החלפת צמיגים שכבר התיישנו, הרכבת חיישני לחץ אוויר, הרכבת ג'נטים, החלפת מצבר לרכב, בדיקת צמיגים פגומים ועוד ועוד.

יושרה ללא פשרות

לרוב בעלי כלי הרכב אין ידע נרחב בתחום הצמיגים. זוהי כמובן עובדה, ומצב טבעי – שכן רובנו פשוט משתמשים בכלי רכב כדי להגיע מנקודה א' לנקודה ב', ולשם כך לא נדרשת מומחיות לגבי כל המערכות של המכונית. מצד שני, כשמגיע רגע שבו נדרש תיקון כלשהו או כשמגיעה העת לקנות צמיגים חדשים (או מצבר, או כל פריט אחר), היעדר הידע מייצר חשש – חשש שהקנייה לא תהיה המשתלמת ביותר האפשרית.

בהתאם פנצ'ריה בפתח תקווה נבחנת גם במידת היושרה שלה. רק למקום שבו מתנהלים באמינות, בנוסף לניסיון, למקצועיות, לציוד המשוכלל ולמלאי האיכותי, תוכלו להיכנס בראש שקט באמת – ולצאת עם הפתרון הנכון והכדאי ביותר.

אולי יעניין אותך גם

החלפת צמיגים בפתח תקווה –

5/5 - (1 vote)