מה חשוב לכם לדעת לגבי צמיגי גודייר מחיר?צמיגי גודייר

אחרי שנוסעים בצמיג במשך כארבע שנים בערך, הוא כבר שחוק במידה רבה. לא משנה אם זהו צמיג מהמותג הכי טוב בעולם,

צריך להחליף בזמן. הפעם בדקנו כל מה שחשוב לכם לדעת בנושא זה, בהתייחס לאחד מהמותגים המובילים – גודייר. מה חשוב לכם לדעת על צמיגי גודייר מחיר ומה אתם מקבלים עבור המחיר שאתם משלמים.

צמיגים, מהירות ועלויות

בהמשך ניתן לכם לטעום טעימה מהמחירים של צמיגי גודייר, אך לפני כן כמה דברים חשובים. האם ידעתם, למשל, כי לכל צמיג יש התאמה למהירות מסוימת? כאשר אתם רוכשים צמיג, גם ממותג איכותי כמו גודייר, שימו לב לפרמטר הזה. יש צמיגים שבנויים במיוחד למהירויות יותר גבוהות ויש כאלה שלא מגיבים היטב למהירויות כאלה. אנו לא אומרים בהכרח שצמיג שנועד למהירות גבוהה יעלה לכם יותר, אבל חשוב שתכירו את הפרמטר הזה.

מהו הגיל של הצמיג ומה הקשר למחיר

אם אתם לוקחים ליד צמיגי גודייר מחירון ומנסים להבין מה אומרים המספרים, חשוב שתהיו ערים לדבר שלא כולם מספרים לכם. לא כל צמיג שמוכרים לכם בתור צמיג חדש, יוצר ממש בזמן האחרון. ניתן למכור צמיגים בני כמה שנים, כחדשים אך בתנאי שהם אוחסנו כנדרש. על כל פנים, אם אתם משלמים את מיטב כספכם עבור צמיגים חדשים, וודאו את כל מאפייני הצמיג. וודאו שאתם מקבלים מותג מוכר כמו גודייר. וודאו שאתם מקבלים צמיג שאוחסן כראוי ושיוצר בתאריך ידוע, ולא לפני יותר מדי זמן. גם צמיג שיוצר לפני שנתיים או שלוש ואפילו יותר יכול להיות בסדר גמור, אם הובילו אותו כראוי ואם הוא אוחסן בתנאים נאותים. צמיג ישן יחסית, אפילו אם הוא חדש, ראוי להימכר במחירי מבצע.

אחיזת כביש משופרת

חברת גודייר החלה לשווק לאחרונה צמיגים משופרים. הכוונה איננה רק שהם עולים יותר מאשר צמיגים מהדור הקודם. המשמעות הכי גדולה היא שהם נבדקו והם נחשבים לעדיפים מבחינת אחיזת כביש. מבחני נהיגה שנעשו לאחרונה מצאו שאלה צמיגים שנוסעים טוב יותר בכביש יבש או רטוב. הם פונים יותר טוב בסיבובים, וגם אם יש שלוליות, הם מחליקים הרבה פחות ונשמעים טוב יותר להיגוי. אז ברור שהצמיגים הללו קצת יותר יקרים מהצמיגים הוותיקים יותר (של גודייר), אבל הם מעניקים גם הרבה יותר בטיחות.

גם לגודייר יש מבצעים

גם מותגים מהטובים יותר יוצאים מזמן לזמן במבצעי מכירות. ראוי לציין זאת, מפני שאם אתם יודעים שבתוך כמה חודשים תצטרכו להחליף צמיגים, זה יתרון. אתם יכולים להתחיל לחפש צמיגים מתאימים מבעוד מועד ויש לכם מספיק זמן למצוא את המבצעים. אנו מדגישים כי החלפה של צמיג אחד בלבד איננה מעשה נבון. הדבר המומלץ ביותר הוא להחליף 4 צמיגים או לכל הפחות להחליף בזוגות. גם לכך יש משמעות. לפעמים ניתן למצוא מבצעים לכל מי שרוכש ביחד כמה צמיגים.

מחירי הצמיגים של גודייר בימים אלה נעים בין כ-200 – 250 ₪ ועד ל-400 או אפילו 500 ₪. הכל בהתאם לדגם הצמיג, סדרת הייצור, קוטר הצמיג, מהירות הנסיעה ופרמטרים נוספים. בחרו בתבונה, וסעו בבטחה.

אולי יעניין אותך גם

5/5 - (1 vote)