השוואת מחירי צמיגים

צמיגים לרכב במרכז הארץ – איך בוחרים נכון?

נהגים רבים נוטים להתייחס לצמיגים כמרכיב שולי ברכב, אך למעשה הצמיגים הם אחד המרכיבים החשובים לאיכות הנסיעה ובטיחותה. הצמיגים הם המקשרים בין הרכב לבין הכביש, הם שומרים על אחיזה תקינה ונכונה בכביש. לכן האיכות והתקינות שלהם הם הכרחיים בשביל נסיעה בטוחה. מחפשים צמיגים לרכב במרכז הארץ? ישנן שפע של פנצ'ריות! אבל שימו לב- כאשר הגיע הזמן להחליף צמיג, חשוב לבחור בבעל מקצוע אמין ומקצועי. אז איך בוחרים את הפנצ'רייה נכונה והצמיגים הנכונים? כל התשובות במאמר.

מתי נצטרך להחליף צמיג?

צמיגי הרכב נושאים את מעמסת הנסיעה ואת תנאי מזג האוויר כמו חום גבוה, מים, בוץ ועוד. כל אלה שוחקים את הצמיגים עם הזמן ובכך מצמצמים את חריצי הניקוז של הצמיג. ניתן לבדוק באופן עצמאי את תקינות הצמיג על ידי מדידה של עומק החריצים, עומק קטן מ-2 מ"מ מצריך החלפת צמיגים. בנוסף, יש צורך להחליף צמיג כאשר יש עליו סימני יובש ושחיקה. חשוב לדעת שגם כאשר אתם לא מזהים את אחד מהסימנים הללו, תוחלת החיים של צמיגים היא בערך 3-4 שנים, ולכן אם הצמיגים שלכם עברו את תקופת הזמן הזו, חשוב להחליפם בהקדם.

איך אדע מה הצמיג שמתאים לרכב שלי?

הדבר החשוב ביותר בבחירת צמיגים לרכב הוא שהם יעמדו בדרישות יצרן הרכב. דרישות אלה לרוב מופיעות ברישיון הרכב או בספר הרכב. ישנם שלושה פרמטרים חשובים על בסיסם מוודאים שהצמיג מתאים לרכבכם:

  • מידת הצמיגים – מידת הצמיג מוטבעת על גבי הצמיג עצמו, כאשר המספר הראשון הוא רוחב הצמיג, המספר השני הוא גובה הצמיג באחוזים ביחס לרוחב, והמספר השלישי הוא קוטר החישוק הנמדד באינצ'ים. לדוגמא: 265/65R17
    התאמה למשקל הרכב
  • התאמה למקסימום המהירות שהוא יכול להגיע

פרמטר חשוב נוסף הוא איכות הצמיג. לאחר שמצאתם צמיגים המותאמים לרכבכם חשוב לא להתפשר על האיכות. צמיגים לרכב מדורגים לפי רמות, כאשר G הוא הדירוג הנמוך ביותר ו-A הוא הגבוה ביותר והאיכותי ביותר. איכות הצמיג יכולה לבוא לידי ביטוי בחיסכון שלהם בדלק, בעמידות שלהם בתנאי שטח שונים ובמשטחים רטובים, מהירות השחיקה שלהם ועוד. בנוסף חשוב לוודא שהצמיג שאתם רוכשים חדש. כלומר שתאריך הייצור שמוטבע עליו לא גבוה מ-6 שנים.

אילו סוגי צמיגים קיימים?

ניתן לחלק את סוגי הצמיגים ברכב לשלושה סוגים עיקריים:

  • צמיגי נוסעים – מאופיינים בתוחלת חיים ארוכה ובעמידות.
  • צמיגי טיולים – מתאימים לנהגים שמרבים בנסיעות ארוכות, הם רחבים מהרגיל.
  • צמיגים ספורטיביים – צמיגים בעלי דפנות קשיחות המבטיחים מקסימום יציבות במהירויות גבוהות, אורך החיים שלהם נמוך יחסית.

איפה אפשר למצוא צמיגים איכותיים במרכז הארץ?

כאשר אתם מחפשים פנצ'רייה להחליף בה צמיג, חשוב לוודא שהפנצ'רייה שאתם מגיעים אליה אמינה, בעלת ותק במקצוע, ומספקת מגוון רחב של צמיגים. מגוון הצמיגים יאפשר לכם למצוא דגמים שונים של יצרניות רכב מובילות ויאפשר לכם לבחור את הצמיג המתאים ביותר בשבילכם. לדוגמא, בסניפים של "צמיגי זוארץ" במרכז הארץ – תל אביב ופתח תקווה, תוכלו למצוא מלאי צמיגים נרחב בקשת מחירים המתאימה לכל סוגי הלקוחות. תוכלו למצוא בצמיגי זוארץ מלאי של מותגי צמיגים מובילים כמו: קונטיננטלהנקוקפירליגודיירדנלופמישלין ועוד.

4.3/5 - (3 votes)