פנצ'ריה מובילה בישראל

תיקון פנצ’ר במרכז הארץ – כל מה שאתם צריכים לדעת

אתם נוסעים ברכב כמו בכל יום, כשלפתע אתם מרגישים משיכה של ההגה לאחד הצדדים או רואים שנדלקה נורת הגלגל בלוח המכוונים, למרבה הצער, יש לכם פנצ'ר. לאחר שעצרתם בצד במקום בטוח והחלפתם לצמיג הרזרבי הגיע הזמן לתקן את הצמיג. צמיגי הרכב הם החיבור של הרכב לכביש והחשיבות שלהם לבטיחות הנסיעה היא מכרעת. לכן בתיקון הצמיגים חשוב לבחור בפנצ'רייה מקצועית שאתם סומכים עליה. במאמר זה תמצאו את כל המידע החשוב על תיקון פנצ'ר במרכז הארץ.

 מדוע לאחר החלפה לצמיג רזרבי מומלץ להגיע בהקדם לפנצ'רייה?

הצמיג הרזרבי נועד לאפשר נסיעה ברכב עד לתיקון הצמיג הרגיל, אף על פי שהצמיגים הרזרביים בימינו איכותיים, מומלץ להגיע בהקדם להגיע לפנצ'רייה. סיבה ראשונה היא שברגע שהתקנתם את הצמיג הרזרבי אין לכם צמיג נוסף להחלפה. במידה ויתרחש פנצ'ר נוסף אתם עלולים להיתקע בצד הדרך ותזדקקו לגרר. סיבה נוספת היא שהצמיג הרזרבי אינו תואם לצמיג המקביל אליו, ולכן האחיזה בכביש אינה מיטבית.

איך מתבצע תיקון פנצ'ר?

ישנן שלוש שיטות עיקריות של תיקון צמיגים: שיטת הפלאג, שיטת המדבקה, ושיטת הפלאג והמדבקה.

שיטת הפלאג

שיטת הפלאג היא הדרך המהירה והזולה ביותר לתיקון פנצ'ר. בשיטה זו פלאג ננעץ במקום של חור הצמיג וממלא את הנקב מבחוץ. תיקון זה אינו מבטיח שהחלק הפנימי של הנקב בצמיג ייסגר, ולכן משאיר סיכוי סביר שהאוויר "יזלוג" מהפנימית למעטפת הצמיג ואף החוצה. בנוסף בתיקון זה פנימית הצמיג אינה נבדקת ולכן יכולה להיות בעיה נסתרת שאינה מקבלת טיפול.

שיטת המדבקה

בשיטה זו נבדק הצמיג מבפנים. בדיקה זו חשובה משום שהיא יכולה לזהות נזק פנימי לצמיג שאינו ניתן לזיהוי חיצוני. בשיטה זו הצמיג חוזר להיות חזק מבפנים אך המדבקה אינה ממלאת את הנקב מבחוץ. במצב זה עלולה להיכנס פסולת דרך הנקב ולהחליש את המדבקה.

שיטת הפלאג + המדבקה

תיקון זה משלב את היתרונות של הפלאג ושל המדבקה. הצמיג נבדק מבפנים, הנקב נאטם מבפנים על ידי המדבקה ונאטם חיצונית על ידי הפלאג.

שימוש בטכנולוגיה חדשנית

כיום בפנצ'ריות איכותיות ומקצועיות ישנו שימוש בטכנולוגיה חדשנית לאיתור תקלות בצמיגים ולאבחון בעיות. לדוגמא, בפנצ'ריות של "צמיגי זוארץ" במרכז הארץ, משתמשים במכשיר בשם VT56 של חברת ATEQ. מכשיר זה מאפשר לבחון את תקינותן של מערכות TPMS – מערכת שהופכת לסטנדרט במכוניות החדשות ושמספקת לנהג התרעה מידית על ירידה חדה בלחץ האוויר של אחד הצמיגים ובעצם מזהירה אותו מפני הסיכון כי אחיזת הכביש של הרכב אינה אופטימלית. המכשיר יודע בנוסף לכייל מחדש את המערכת הזו. זו דוגמא לטכנולוגיה אחת מיני רבות.

איפה ניתן לתקן פנצ'ר במרכז הארץ?

מרכז הארץ שופע באינספור פנצ'ריות, המגוון הרחב מקשה על מציאת פנצ'רייה איכותית ואמינה. "צמיגי זוארץ" צברו במהלך שלושים שנות פעילות ניסיון יקר ערך וקהל לקוחות מרוצים. תוכלו למצוא את צמיגי זוארץ בתל אביב בכתובת – ראם 11, בנוסף בפתח תקווה בסניף החדש בכתובת שנקר 26. מכיוון שהשגרה העמוסה במרכז הארץ מקשה על הגעה למוסך, "צמיגי זוארץ" מבצעים שירות החלפת צמיג עד בית הלקוח, שבו ניתן לקבל שירות החלפת צמיגים בביתכם או במשרד. צמיגים תקינים לא רק משפרים את איכות הנסיעה אלא יכולים להציל חיים. בחרו בקפידה פנצ'רייה שאתם סומכים עליה ועל מקצועיותה.

אולי יעניין אותך גם

5/5 - (2 votes)