צמיגי מישלין מחיר: מהו המחיר לבטיחות שלכם?

חברת מישלין הוותיקה מייצרת בעשרות השנים האחרונות את כל סוגי הצמיגים. בהיסטוריה של החברה ניתן לראות שהם ייצרו לא רק צמיגים למכוניות אלא גם צמיגים לאופניים. הם מייצרים צמיגים לאופנועים, למשאיות ולכל סוגי הרכבים, לרבות מכוניות מרוץ. בתחילת הדרך, הפיקו במישלין אפילו מפות דרכים (מהראשונות בצרפת) וכן עסקו בסימון כבישים ושלטים, בצרפת של ימי ראשית הרכב המנועי. כעת, נרצה לומר כמה מילים לגבי צמיגי מישלין מחיר. אך לא נתייחס אך ורק למחיר בלבד. נתייחס למחיר הצמיגים וגם למשמעות הצמיגים והבטיחות שלכם ושל בני משפחתכם.

כמה צמיגים נמכרים בארץ

גורמים שונים יודעים למסור מספרים שונים של צמיגים הנמכרים בארץ. על פי ההערכות, מדי שנה בשנה נמכרים בארץ יותר מ-2 מיליון צמיגים! מובן שלא כל הצמיגים הללו שייכים למותג העל מישלין. אך ללא ספק, זהו אחד המותגים הכי איכותיים שנמכרים כיום בארץ. חברת מישלין היא אחת המחברות הכי מוצלחות ומצליחות בעולם במכירת צמיגים, בין היתר בזכות רמה גבוהה של בטיחות ואמינות.

מישלין – תמורה ביחס למחיר

לפני שנתייחס למחירון, נרצה לדבר על תמורה ביחס למחיר. צמיגי מישלין מחירון הינו צד אחד של המטבע והצד השני הוא מה אתם מקבלים תמורת המחיר שאתם משלמים. אין ספק כי חברת מישלין משקיעה הרבה מאוד כסף, זמן ומחקר בפיתוח פטנטים חדשים לשיפור הצמיגים. כמו כן, כסף רב משקיעים בהנהלת החברה לביצוע מבחני איכות לצמיגים. כל מי שמתקין צמיגי מישלין, גם אם יש צמיגים יותר זולים פחות מוכרים, מקבל תמורה מצוינת ביחס למחיר. הקטנת מרחק הבלימה ושיפור היציבות בנהיגה.

קניתם צמיג? בדקו את שנת הייצור

צמיג איננו דומה לגבינת קוטג' או לבשר קפוא. הוא לא מתקלקל או ניזוק מהר כמו מזון לא טרי ובכל זאת, חשוב לדעת דבר חשוב. גם לצמיגים יש גיל, ויש דבר כזה צמיגים ישנים. אנשי חברת מישלין, בהזדמנויות רבות, הדגישו כי אין לרכוש צמיגים ישנים, בפרט אם הם לא אוחסנו בתנאים מיטביים. חשוב לדעת כי על כל צמיג מוטבעים נתונים שונים. בין הנתונים הללו ישנם מספרים אשר מציינים את גיל הצמיג או ליתר דיוק, את שנת הייצור ואת השבוע שבו ייוצר הצמיג. לא כדאי לקנות צמיגים ישנים מדי, כי הם עשויים להיות פחות בטיחותיים. עם זאת, צמיג שנמצא במחסן, בתנאי אחסון נאותים, אפילו במשך שנה או שנתיים, בהחלט נחשב לחדש לפי כל קנה מידה. אם הציעו לכם מחיר נמוך מדי לצמיג ממותג ידוע, היזהרו. בדקו את הצמיג בשבע עיניים ושימו לב לגיל הצמיג.

מה משפיע על מחירו של צמיג מישלין

כאשר החלטתם לרכוש צמיג איכותי של מישלין, שימו לב לכל מה שמשפיע על המחיר. קביעת המחיר נעשית למשל לפי מספר הצמיגים שאתם קונים. יש מבצעים עבור הרוכשים למשל 4 צמיגים. ככלל, תמיד מחליפים צמיגים בזוגות, (אם לא כל ה-4) זו המלצה חד משמעית. זוג, הכוונה שני צמיגים שיושבים על אותו הסרן. בנוסף, משפיע על המחיר סדרת הצמיג, הרוחב, הקוטר שלו. מחירי צמיג מישלין בסביבות 300 – 450 ₪. עבור רוכשים של 4 צמיגים בעת ובעונה אחת, ניתן להשיג מחירים מוזלים.

Rate this post