מה שכדאי לדעת על צמיגי פירלי P7

מותג פירלי – מכירים? ומה לגבי סדרת הצמיגים פירלי P7? מעריצים אדוקים של מרוצי מכוניות לא זקוקים להיכרות עם מותג הצמיגים פירלי. מותג הצמיגים האיטלקי, בעל מסורת של יותר מ-100 שנה. אחראי לרבים מצמיגי רכבי המרוץ ואופנועי הספורט המוטוריים. אך כמובן זוהי גם אחת מחמשת הפירמות המובילות בעולם למכירת צמיגים לכלי רכב, מכוניות, משאיות, אופנועים ועוד. הפעם נספר לכם מה כדאי לכם לדעת על צמיגי פירלי P7 לרכב. מה מיוחד בצמיגים הללו ומדוע המבנה שלהם כל כך מיוחד.

צמיג בעל חריצים עמוקים

אם תסתכלו מקרוב על צמיגי פירלי P7 תיווכחו בקלות במבנה המיוחד של הצמיג. לפני שנספר לכם מהי המשמעות של המבנה הזה, נעבור על כמה מהמאפיינים שלו. החריצים שעל פני הצמיג, על הסוליה, עמוקים למדי. יותר עמוקים ביחד לצמיגים המשמשים את מרבית הרכבים הנוסעים בכבישים. החלק הצידי של הצמיג חלק למדי ואלגנטי למראה. מי שיעיף מבט בדופן, יוכל לראות את כל הנתונים המסבירים את הרכב החומרים של הצמיג, ארץ הייצור, עמידות לעומס, לטמפרטורה וכדומה. רק נציין עוד שהצמיגים הללו יכולים להגיע מכל מיני מדינות שכן לפירלי מפעלים באירופה, ארצות הברית, מקסיקו, סין, מצרים ועוד.

צמיג 50 / 50 מעולה

צמיג P7 של פירלי הינו מה שנקרא צמיג 50 / 50. למי שלא מכיר את הרעיון נספר שמדובר בצמיג שתוכנן לפונקציה כפולה. הוא מכיל מאפיינים שמתאימים לרכבי שטח, כלומר עבירות גבוהה, אחיזת שטח טובה בשטחים חוליים, בוץ או על אבנים. מצד שני, יש בו גם מאפיינים אשר מתאימים לרכבי כביש. כלומר כאלה שמעניקים לו אחיזת כביש משופרת, יכולת לקחת סיבובים בצורה טובה ואפשר להגיע למהירות יפה בכביש סלול. חשוב לציין שצמיג זה הינו סוג של פשרה, אבל במובן החיובי, בקטע טוב. הוא מתאים מאוד לרכבים שמבלים לא מעט בדרכים סלולות אבל גם יוצאים לשבילים לא סלולים ומדי פעם לא מהססים לנסוע ממש בשטח.

צמיג שעוזר לחסוך בדלק

כמיטב המסורת של פירלי, גם צמיג P7 מתוכנן כך שייתן יותר מאשר אחיזה טובה וחווית נהיגה מוצלחת. העיצוב והתכנון מתאימים להשיג חיסכון בצריכת הדלק. זה מאוד חשוב לאנשים שלא רוצים לזרוק כסף. ולמי שחשוב לו גם בטיחות וגם איכות הסביבה יחד. חשוב לציין כי צמיג זה לא כל כך יתאים לנהגים שכל נסיעותיהם מוגבלות לכביש, מהבית לעבודה או מהעבודה לבית. במקרה זה, לפירלי יש צמיגי כביש במלוא מובן המילה, שיספקו נסיעה עוד יותר חסכונית בדלק. אבל כאשר מדובר על צמיג 50 / 50, בעל חריצים עמוקים ויכולת עבירות מעולה, זהו פתרון חסכוני ואיכותי ללא ספק.

תמורה מעולה ביחס למחיר

מבנה הצמיג הופך אותו לטוב מאוד בנסיעה בכל מיני כבישים, מהירים יותר ומהירים פחות, בעלי מהמורות או אוטוסטרדות מודרניות. החריצים בנויים כך שהצמיג צולח ללא קושי גם כבישים רטובים בזכות פינוי הנוזלים הצידה. בנוסף לכך, אין ספק כי חשוב לנהג גם לדעת שהוא מקבל תמורה. ואכן, צמיגי פירלי P7 מעניקים גם תמורה מצוינת ביחס למחיר. לסיכום, כך מקבלים מותג מוביל, איכות ללא פשרות, צמיג 50 / 50 במחיר מנצח.

 

אולי יעניין אותך גם:

Rate this post