צמיגי מישלין חוות דעת

כבר כמה שנים שאני רוכב על הונדה, אופנוע דו שימושי שמשרת אותי היטב. אבל פחות מעניין אותי הפעם לספר לכם על האופנוע שלי מפני שאני לא כאן כדי לתת לכם חוות דעת על האופנוע עצמו. מה שאני רוצה זה לתת לכם זה את חוות הדעת שלי לגבי צמיגי מישלין. צמיגי מישלין חוות דעת, אני מתייחס לזה בכל הרצינות וזה חשוב במיוחד אם אתם רוכבים מתחילים או אם אתם עומדים לרכוש את האופנוע הראשון שלכם.

למה אני בוחר מישלין

לצמיגי מישלין הגעתי בעקבות המלצה של חבר. לפני שקניתי או האופנוע הראשון, זה היה אחרי שרכבתי איזו תקופה על קטנוע. ידעתי שאופנוע זה כבר עולם אחר. כלי הרבה יותר מהיר, אני חייב לחשוב הרבה יותר ברצינות על אחיזת הכביש. אחרי שהחבר המליץ לי על מישלין התייעצתי בפורומים כדי להיות סופר בטוח. היום, כשיש לי המון ניסיון עם הצמיגים הללו, אחרי שכבר הספקתי להחליף צמיגים שכבר נשחקו (ואסביר לכם אחר כך מתי לעשות את זה), אני יכול לומר בלב שקט שזו הייתה הבחירה הנכונה בשבילי. ולא משנה איזה אופנוע יש לכם, מישלין מייצרים את צמיגים לכל סוגי האופנועים. אופנועים קלים, כבדים, שטח, ספורט וכן הלאה.

ג'נטים

מרגיש בטוח, תמיד

חוות הדעת שלי על צמיגי מישלין לא מסתכמת בזה שמישהו המליץ לי או בגלל שזה מותג מפורסם. מה שהכי חשוב לי להגיד זה שאני פשוט מרגיש בטוח. ביחד עם נוחות, זה בעצם העניין. עוד לא נתקלתי במצב שבו הרכיבה שלי לא יציבה בגלל הצמיגים. חשוב לי שבסיבובים ובפניות אני ארגיש ביטחון מלא וארגיש שאני מחזיר את האופנוע ליציבות מהר, נוח ובקלות.

היו לי מקרים שהייתי צריך לבלום די מהר, וחוץ מזה שאני מקפיד לבדוק את רפידות הבלמים לעיתים קרובות, אין לי ספק שצמיגי מישלין מאפשרים עצירה מהירה וטובה. אני לא מאלה שנרתעים מרכיבה בכביש רטוב, תאינו לי. יצא לי לרכוב גם בפיתולים של רמת הגולן וגם בדרך לים המלח. עם צמיגי מישלין אני תמיד מרגיש בטוח. הרכיבה מאוד נוחה ונינוחה, כמו שאני צריך. אגב, אני תמיד ממשיך להתעדכן כי אני רוצה לדעת האם יש חידושים שונים שיעניינו אותי. צמיגים בעלי סוליות מחוזקות ועמידות יותר נגד פנצ’רים, גם את אלה יש למישלין.

טיפ – איך אני יודע שצריך להחליף את הצמיג

אני ממליץ לכולם לדאוג תמיד שלחץ האוויר בצמיגים תואם את הוראות היצרן (של האופנוע שלכם). אתם יכולים למצוא את לחץ האוויר הדרוש במדבקה המוצמדת אל האופנוע. שימו לב שלחץ האוויר בצמיג האחורי צריך להיות קצת יותר גבוה.

אם נוסעים בשטח או שמזג האוויר מאוד חם, אפשר טיפה להוריד את לחץ האוויר. ויש לי גם טיפ לגבי החלפת צמיגים. הרבה רוכבים מתחילים לא כל כך יודעים מתי הצמיד ממש שחוק ומתי עדיין אפשר “לסחוב” איתו. אז ככה: בתוך החריצים של הצמיג יש סימנים של מעין בליטות קטנות. אני מדגיש, זה נמצא בתוך החריצים. אם הצמיג שחוק במידה כזאת שגם הבליטות (הטיפה שקועות) כבר נשחקות, אז אתם פשוט חייבים להחליף את הצמיג.

3.9/5 - (34 votes)